Odjel za psihologiju
Informacije

Znanstveni skupovi

Pozvana predavanja

  • Sorić, I. (2016). Razum i osjećaji: Postoji li emocionalna strana obrazovanja? 3. Dani obrazovnih znanosti, Zagreb, Hrvatska, 20.-21. listopada 2016.
  • Sorić, I. (2014). Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja. 1. konferencija psihologa u sustavu odgoja i obrazovanja, AZZO,Vodice, Hrvatska, 28.- 30. travnja 2014.
  • Sorić, I. (2012). Personality, Motivational Beliefs and Contextual Variables as Predictors of Metacognitive Self-Regulation. Symposium “Metacognitive Control in Motivation”, The 5th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition. Milano: EDUCatt, Italy, 5.-8. September 2012.

Sudjelovanja na domaćim i međunarodnim znanstvenim skupovima

  • Burić, I., Penezić, Z., Slišković, A., Macuka, I. i Sorić, I. (2016). Personality and work engagement among high-school teachers: The mediating role of negative emotions. ECP18 – 18th European Conference on Personality, Timisoara, Romania.
  • Marić, M., Sorić, I., Burić, I. i Slišković, A. (2016). Emocionalna regulacija i zadovoljstvo poslom i životom kod učitelja: Posredujuća uloga emocionalnih iskustava. Sažetci radova XX. Dani psihologije u Zadru.
  • Burić, I., Macuka, I., Slišković, A., Penezić, Z. i Sorić, I. (2016). Emocionalna regulacija, emocije i psihološka dobrobit učitelja: provjera medijacijskog modela. Sažetci radova XX. Dani psihologije u Zadru.
  • Sorić, I. i Burić, I. (2015). The contribution of personality traits and emotional experience to teachers' sense of self?efficacy. 16th Biennial Conference EARLI 2015, Limassol, Cipar.
  • Sorić, I., Burić, I., Slišković, A. i Macuka, I. (2015). A kako se učitelji osjećaju? Kvalitativna analiza pojavnosti i izvora emocionalnih iskustava predmetnih učitelja. Sažeci priopćenja: 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa, Filozofski fakultet, Zagreb.
  • Burić, I., Slišković, A., Macuka, I., Sorić, I. (2015). Percepcija učiteljske profesije u Hrvatskoj iz perspektive predmetnih učitelja – kvalitativna analiza. Sažeci priopćenja: 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa,  Filozofski fakultet, Zagreb.
  • Burić, I., Sorić, I. i Penezić, Z. (2014). Razvoj i validacija Upitnika emocionalne regulacije u obrazovnom kontekstu. Sažeci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru. Naklada Slap, Zagreb-Jastrebarsko.
  • Bajić, Z. i Sorić, I. (2014).  Povezanost školskog nasilja s emocionalnom kompetencijom i doživljenim emocijama kod učenika. Sažeci priopćenja XIX. Dana psihologije u Zadru. Naklada Slap, Zagreb-Jastrebarsko.
  • Sorić, I., Penezić, Z. i Burić, I. (2013). Doprinosi osobina ličnosti, motivacijskih vjerovanja i interesa za studij metakognitivnoj regulaciji učenja. 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb.
  • Sorić, I. (2012). Personality, Motivational Beliefs and Contextual Variables as Predictors of Metacognitive Self-Regulation. Proceedings of the 5th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition. Milano: EDUCatt.
  • Marinović, A., Penezić, Z., Sorić, I. i Šunjić, M. (2012). Personality traits, goal orientations, self-efficacy, and value of learning as predictors of achievement in chemistry. Review of Psychology: Abstracts from the 10th Alps Adria Psychology Conference - Lignano Sabbiadoro, Italy), 19(1), Naklada Slap, Jastrebarsko.
  • Šimić Šašić, S., Sorić, I., i Klarin, M. (2012). Doprinos ponašanja nastavnika komponentama samoreguliranog učenja i školskom uspjehu učenika. Sažetci radova XVIII. Dani psihologije u Zadru.
  • Sorić, I., Burić, I. i Penezić, Z. (2012). The mediating role of learning goal orientations in the relationship between personality traits and academic achievement. Book of Abstracts 16th European Conference on Personality Psychology, Trieste, Italy.
  • Burić, Irena i Sorić, Izabela (2011).  Medijacijska uloga emocija u odnosu kognitivnih procjena i strategija voljne kontrole tijekom učenja matematike. 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja. Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o.
  • Gršković, Vanja; Sorić, Izabela. (2011). Emocionalna inteligencija i emocionalna kreativnost: usporedba dvaju konstrukata.  20. Dani Ramira i Zorana Bujasa – Sažeci priopćenja. Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o.
  • Penezić, Z., Babić, M. i Sorić, I. (2011). Državna matura i zadovoljstvo životom kod adolescenata. 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja. Zagreb: Grafički zavod Hrvatske, d.o.o.
  • Sorić, I., Penezić, Z. i Burić, I. (2010). The academic failure in context of self-regulated learning: the relationship between motivational beliefs, coping strategies and causal attributions. 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind - Book of Abstracts. Porto, Portugal.
  • Burić, I. i Sorić, I. (2010). Achievement goal orientations as predictors of discrete emotions. 12th International Conference on Motivation: New Directions in Mind - Book of Abstracts. Porto, Portugal.
  • Burić, I., Sorić, I. i Penezić, Z. (2010). Regulacija emocija u ispitnim situacijama. Sažetci radova XVII. Dani psihologije u Zadru, Zadar.
  • Gršković, V. i Sorić, I. (2010). Emocionalna inteligencija i samoregulacija raspoloženja kao prediktori aleksitimije. Sažetci radova XVII. Dani psihologije u Zadru.
  • Ivanov, L., Sorić, I. i Penezić, Z. (2010). Transition to university: The mediation role of social support in the relationship between stress and depression. Review of Psychology (Special Issue: Abstracts from the 9th Alps Adria Psychology Conference – Klagenfurt, Austria), 17(2). Naklada Slap, Jastrebarsko.
  • Sorić, I., Penezić, Z., Vulić-Prtorić, A. i Ivanov, L. (2009). Internalizing and externalizing problems of students with different attributional patterns of academic achievement. Abstract book „From Knowledge to Interventions“- 23rd Annual Conference of the European Health Psychology Society. Pisa, Italy.
  • Penezić, Z., Martinović, J., Ivanov, L. i Sorić, I. (2009). Personal control of development, sense of coherence and life satisfaction in patients and healthy persons. Abstract book „From Knowledge to Interventions“- 23rd Annual Conference of the European Health Psychology Society. Pisa, Italy.
  • Ivanov, L., Penezić, Z. i Sorić, I. (2009). Relationship among healthy separation and student’s social and achievement goals during the first year of study. Abstract book „From Knowledge to Interventions“- 23rd Annual Conference of the European Health Psychology Society. Pisa, Italy.
  • Sorić, I. (2009). Komponente samoreguliranog učenja kod srednjoškolaca različitih atribucijskih obrazaca. Sažetci – 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa. Zagreb.
  • Pupić-Bakrač, A., Penezić, Z., Sorić, I. i Vulić-Prtorić, A. (2008). (In)stability of self-esteem in adulthood: The role of stressful life events. 4th European Conference on Positive Psychology – Book of Abstracts. Rijeka-Opatija.
  • Vulić-Prtorić, A., Sorić, I. i Penezić, Z. (2008).  An empirical look at The Defense Style Questionnaire-40: Reliability and Construct Validity. 4th European Conference on Positive Psychology – Book of Abstracts. Rijeka-Opatija.
  • Sorić, I., Burić, I. i Vulić-Prtorić, A. (2008). Identifying the patterns of students’ goal orientations. Horizons of Psychology – 8th Alps-Adria Psychology Conference: Abstracts. Ljubljana.
  • Petrešević, Đ., Sorić, I. i Penezić, Z. (2007). Učeničke emocije tijekom različitih faza samoregulacije učenja. Program i sažeci priopćenja 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa. Zagreb.
  • Nekić, I., Macuka, I., Sorić, I. i Vulić-Prtorić, A. (2007). Children academic achievement and some parental dimensions: The mediating effect of children self-esteem. 12th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction, Budapest, Hungary.
  • Macuka, I., Vulić-Prtorić, A., Nekić, I. i Sorić, I. (2007). Children at risk for psychopathology: The influence of some parent psychopathology dimensions. Abstracts - 10th European Congress of Psychology. Prag: EFPA.
  • Sorić, I., Penezić, Z., Vulić-Prtorić, A. i Nekić, I. (2007). The components of self-regulated learning in relation to the quality of student-teacher interaction. Abstracts - 10th European Congress of Psychology. Prag: EFPA.  
  • Vulić-Prtorić, A., Sorić, I. i Penezić, Z. (2006). Coping strategies and psychosomatic symptoms in Children. Book of Abstracts - 3rd European Conference on Positive Psychology. University of Minho, Braga, Portugal.
  • Sorić, I., Vulić-Prtorić, A. i Penezić, Z. (2006). Dimension of parenting, causal attributions and academic achievement. Book of Abstracts - 3rd European Conference on Positive Psychology. University of Minho, Braga, Portugal.
  • Penezić, Z., Sorić, I. i Vulić-Prtorić, A. (2006). Life goals as predictors of life satisfaction among different age groups. Book of Abstracts - 3rd European Conference on Positive Psychology. University of Minho, Braga, Portugal.
  • Galić, M. i Sorić, I. (2006). Provjera nekih postavki modela samoregulacije učenja u kontekstu glazbenog školovanja. Sažetci radova 15. Dani psihologije u Zadru.
  • Sorić, I. (2006). Odnos percepcije samoefikasnosti, kauzalnih atribucija i emocija doživljenih u školskom kontekstu. Sažetci radova 15. Dani psihologije u Zadru. Zadar. 25-27. svibnja 2006.
  • Vulić-Prtorić, A., Sorić, I. i Macuka, I. (2005). Depression scale for children and adolescents - SDD: evaluation of psychometric properties. Conference program and abstracts - The 8th European Conference on Psychological Assessment. Budapest, Hungary: European Association of Psychological Assessment.
  • Vulić-Prtorić, A., Sorić, I. i  Macuka, I. (2005). Stress and anxiety symptoms in children and adolescents: Searching for risk mechanisms. Book of Abstracts: 7th Alps-Adria Conference in Psychology. Zadar.
  • Penezić, Z. I Sorić, I. (2005). Importance and achievement of life goals in the prediction of life satisfaction. Book of Abstracts: 7th Alps-Adria Conference in Psychology. Zadar.
  • Macuka Moranduzzo, I., Vulić-Prtorić, A. i Sorić, I. (2004). Positive Effects of Family Interactions on Self-Esteem in Early Adolescence. Book of Abstracts – Second European Conference on Positive Psychology, Verbania Pallanza, Italy.
  • Sorić, I., Vulić-Prtorić. A. i Macuka Moranduzzo, I. (2004). Self-Regulated Learning, Causal Attributions and Academic Achievement. Book of Abstracts – Second European Conference on Positive Psychology, Verbania Pallanza, Italy.
  • Sorić, I. i Raffelli, I. (2004). Dimenzije roditeljstva u relaciji sa samoreguliranim učenjem i samopoštovanjem učenika. Sažeci radova XIV. Dani psihologije u Zadru.
  • Šimić, S. i Sorić, I. (2002). Neke osobine ličnosti u relaciji sa stavovima i načinom ocjenjivanja. Sažeci radova XIII. Dani psihologije u Zadru.
  • Sorić, I. (2002). Students’ Causal Attributions, Self-Regulated Learning and Study Interests. Abstracts 6th Alps-Adria Conference of Psychology, Rovereto (Trento), Italy.
  • Sorić, I. (2000). Kognitivne procjene i emocije u školskoj situaciji ispitivanja znanja. Sažeci radova XII. Dani psihologije u Zadru.
  • Lacković-Grgin, K., Grgin, T., Sorić, I. i Penezić, Z. (1999). Personal control of development: some correlates, sex and age differences. Book of abstracts VI European Congress of Psychology, Rome, Italy.
  • Sorić, I. i Nobilo, M. (1998). Uzroci, iskustvo i strategije suočavanja s usamljenošću. Sažeci radova XI. Dani psihologije u Zadru.
  • Lacković-Grgin, K, Grgin, T. i Sorić, I. (1998). Osobna kontrola razvoja: Neki korelati i dobne razlike. Sažeci radova XI. Dani psihologije u Zadru.
  • Sorić, I. (1998). Anxiety and Coping in the Context of School Examination. Abstract Book of The 12th Conference of The European Health Psychology Society: Prevantion and Intervention, Vienna, Austria.
  • Sorić, I. i Lacković-Grgin, K. (1997). Styles of coping and adjustment to the university amongst first-year. Book of abstracts VIIIth European Conference on Developmental Psychology, Rennes, France.
  • Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (1997). Transition and adjustment of students to the university environment. Book of abstracts VIIIth European Conference on Developmental Psychology, Rennes, France.
  • Grgin, T., Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (1997). Teacher Stress and Coping Strategy. Eight European Congress on Work and Organizational Psychology. Verona, Italy.
  • Sorić, I. (1996). Anksioznost i suočavanje u školskoj situaciji ispitivanja znanja. Sažeci radova X. Dani psihologije u Zadru.
  • Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (1996). Prijelaz i prilagodba na studij: jednogodišnje praćenje. Sažeci radova X. Dani psihologije u Zadru.
  • Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (1995). Self-Esteem and Loneliness of Freshmen. Book of Abstracts VIIth European Conference on Developmental Psychology. Krakow, Poland.
  • Sorić, I., Takšić, V. i Proroković, A. (1994). Adaptacija Endlerovih skala anksioznosti. Sažeci radova IX. Dani psihologije u Zadru.
  • Lacković-Grgin, K i Sorić, I. (1994). Samopoštovanje i usamljenost studenata na početku studija. Sažeci radova IX. Dani psihologije u Zadru.
  • Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (1993). Neki korelati životnog zadovoljstva nezaposlenih mladih visoke naobrazbe. Dani Ramira Bujasa, Zagreb.
  • Grgin, T., Sorić, I. i Ribić, K. (1993). Prediktori nastavničkog stresa mjerena Fimianovim NS-upitnikom. Dani Ramira Bujasa, Zagreb.
  • Lacković-Grgin, K., Milosavljević, B., Cvek-Sorić, I. i Opačić, G. (1991). Nezaposlenost, socijalna podrška i samopoštovanje mladih sa završenim fakultetom. Sažeci radova VIII. Dani psihologije u Zadru
  • Grgin, T. i Cvek-Sorić, I. (1991). Neke sociodemografske varijable, razredna okolina učenja i obrazovni uspjeh srednjoškolaca u relaciji s njihovim školskim samopoimanjem. Sažeci radova VIII. Dani psihologije u Zadru.