Odjel za psihologiju
Informacije

 RADOVI / PAPERS

RADOVI

  • Burić, I., Slišković, A., & Macuka, I. (2017). A mixed-method approach to the assessment of teachers’ emotions: Development and validation of the Teacher Emotion Questionnaire. Educational Psychology, 38, 325-349.

  • Burić, I., & Macuka, I. (2017). Self-Efficacy, Emotions and Work Engagement Among Teachers: A Two Wave Cross-Lagged Analysis. Journal of Happiness Studies, 19, 1917-1933.

  • Macuka, I., Burić, I., & Batur, I. (2017). Emocionalne odrednice iscrpljenosti i zadovoljstva poslom predmetnih učitelja, Društvena istraživanja, 26(2), 227-248.

  • Macuka, I., Burić, I., & Slišković, A. (2017). Emocionalna iskustva učitelja kao prediktori njihova mentalnoga zdravlja. Psihologijske teme, 26(2), 355-375.

  • Burić, I., Cvijetović, J., & Macuka, I. (2017). Ličnost, radna angažiranost i zadovoljstvo poslom kod učitelja - posredujuća uloga razočaranosti u obrazovni sustav. Suvremena psihologija, 20, 1-16. 

  • Burić, I., Penezić, Z., & Sorić, I. (2016). Regulating emotions in the teacher’s workplace: Development and initial validation of the Teacher Emotion-Regulation Scale. International Journal of Stress Management, 24(3), 217-246.

  • Slišković, A., Burić, I., & Macuka, I. (2016). The voice of Croatian elementary school teachers: Qualitative analysis of the teachers' perspective on their profession. Teachers and Teaching: Theory and Practice, 25, 518-531.

  • Slišković, A., Burić, I., & Knežević, I. (2016). Zadovoljstvo poslom i sagorijevanje na poslu kod učitelja: važnost podrške ravnatelja i radne motivacije. Društvena istraživanja, 25(3), 371 - 392.

PREZENTACIJE

  • Predstavljanje Projekta (pdf.)

  •  A kako se učitelji osjećaju? - Kvalitativna analiza pojavnosti i izvora emocionalnih iskustava predmetnih učitelja, Izabela Sorić, Irena Burić, Ana Slišković i Ivana Macuka. 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa, Zagreb, Hrvatska.  (pdf.)

  • Percepcija učiteljske profesije u Hrvatskoj iz perspektive predmetnih učitelja: kvalitativna analiza, Irena Burić, Ana Slišković, Ivana Macuka i Izabela Sorić. 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa, Zagreb, Hrvatska. (pdf.)

  • The contribution of personality traits and emotional experience to teachers' sense of self‐efficacy, Izabela Sorić i Irena Burić. 16th Biennial Conference EARLI 2015. (pdf.)

  • Emocionalna regulacija, emocije i psihološka dobrobit učitelja: testiranje modela medijacije, Irena Burić, Ivana Macuka, Ana Slišković i Izabela Sorić. XX. Dani psihologije u Zadru, Zadar, Hrvatska.  (pdf.)

  • Emocionalna regulacija i zadovoljstvo poslom i životom kod učitelja: posredujuća uloga emocionalnih iskustava, Martina Marić, Izabela Sorić, Irena Burić, Ana Slišković. XX. Dani psihologije u Zadru, Zadar, Hrvatska.  (pdf.)

  • Emocionalna iskustva nastavnika kao prediktori njihovog mentalnog zdravlja, Ivana Macuka, Irena Burić i Ana Slišković. XX. Dani psihologije u Zadru, Zadar, Hrvatska.  (pdf.)

  • Personality and work engagement among high-school teachers: The mediating role of negative emotions, Irena Burić, Zvjezdan Penezić, Ana Slišković, Ivana Macuka, Izabela Sorić. 18th European Conference on Personality, Timisoara, Romania.  (pdf.)

  • The mediating role of teachers' emotions and burnout in explaining the relationship between perceived principal support and work engagement: testing the structural equivalence across educational levels, Irena Burić, Izabela Sorić, Ana Slišković, Ivana Macuka i Zvjezdan Penezić. 37 STAR Conference, Zagreb, Hrvatska. (pdf.)

  • Irena Burić, Ana Slišković, Zvjezdan Penezić, Ivana Macuka, Izabela Sorić (2017). Self-efficacy, work-related emotions and desire to quit in teaching occupation: A test of reciprocal relations. EAWOP 2017, Dublin, Ireland. (pdf.)

  • Irena Burić, Ivana Macuka, Ana Slišković, Izabela Sorić, Zvjezdan Penezić (2017). Teachers’ self-efficacy and well-being: Examining the central role of emotional processes. 15th European Congress of Psychology, Amsterdam.  (pdf.)

  • Irena Burić, Ivana Macuka, Zvjezdan Penezić, Ana Slišković & Izabela Sorić (2017). Testiranje recipročnosti odnosa između strategija emocionalne regulacije i emocija nastavnika nakon kontrole dispozicijske afektivnosti. 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa Zagreb, Hrvatska. (pdf.)

  • Irena Burić, Zvjezdan Penezić, Ana Slišković, Ivana Macuka, Izabela Sorić (2016). Teachers' emotions and subjective well-being: The mediating role of emotional labor strategies. 12th Alps-Adria Psychology Conference, Rijeka. (pdf.)

KVALIFIKACIJSKI RADOVI

  • Josipa Cvijetović (2017). Karakteristike ličnosti, zadovoljstvo poslom i radna angažiranost nastavnika: posredujuća uloga emocija. Diplomski rad. Sveučilište u Zadru. (mentorica: Irena Burić)

  • Ivana Knežević (2016). Uloga percipirane podrške ravnatelja i radne motivacije u objašnjenju zadovoljstva poslom i sagorijevanja na poslu kod učitelja. Diplomski rad. Sveučilište u Zadru. (mentorica: Ana Slišković)

  • Lana Sigurin (2016). Uloga nekih karakteristika radnog mjesta i osobina ličnosti u objašnjenju psihičkog zdravlja učitelja. Diplomski rad. Sveučilište u Zadru. (mentorica: Ana Slišković)

  • Sara Glavan (2016). Uloga radnog opterećenja i zadovoljstva poslom u objašnjenju emocija učitelja. Diplomski rad. Sveučilište u Zadru. (mentorica: Irena Burić)

  • Martina Jabuka (2016). Uloga samoefikasnosti, doživljenih emocija i emocionalne regulacije u objašnjenju subjektivne dobrobiti predmetnih učitelja. Diplomski rad. Sveučilište u Zadru. (mentorica: Irena Burić)

  • Ivana Batur (2015). Uloga doživljenih emocija i emocionalnog napora u objašnjenju emocionalne iscrpljenosti i zadovoljstva poslom kod predmetnih učitelja. Diplomski rad. Sveučilište u Zadru. (mentorica: Irena Burić)

  • Martina Marić (2015). Odnos metakognitivne svjesnosti i emocionalne regulacije kod osnovnoškolskih nastavnika. Diplomski rad. Sveučilište u Zadru. (mentorica: Izabela Sorić)

OSTALE DISEMINACIJSKE AKTIVNOSTI

  • Članak objavljen u časopisu Sveučilišta u Zadru Lanterna, 2017. (Irena Burić)

  • Intervju objavljen u Glasu Koncila, kolovoz, 2017. (Irena Burić)

  • Intervju objavljen na Školskom portalu, kolovoz, 2017. (Irena Burić)

  • Predavanje u Gradskoj knjižnici Zadar u organizaciji udruge MoSt iz Splita, Udruge mladih „Mladi u EU“, Grada Splita te Zavoda za javno zdravstvo Zadar (Izazovi odgoja u 21. stoljeću iz perspektive roditelja i učitelja), ožujak 2016, Zadar (Irena Burić, Ana Slišković i Ivana Macuka)

  • Predavanje na Filozofskom fakultetu u Splitu u organizaciji udruge MoSt iz Splita, Udruge mladih „Mladi u EU“, Grada Splita te Zavoda za javno zdravstvo Zada (Izazovi odgoja u 21. stoljeću), travanj, 2016, Split (Irena Burić, Ana Slišković i Ivana Macuka)

  • Predavanje na Županijskom stručnom vijeću psihologa i pedagoga Šibensko-kninske i Zadarske županije (Kako se u školi osjećaju učitelji?), rujan 2015, Šibenik (Irena Burić)

EDUKACIJE

  • Introduction to Multilevel Analysis, Utrecht University, Utrecht, srpanj 2015. (Irena Burić)

  • Structural Equation Modelling using Mplus, Falcon Training, Birkbeck College London, travanj, 2016. (Irena Burić)

  • Multilevel Modelling using Mplus, Falcon Training, Birkbeck College London, travanj, 2016. (Irena Burić)

  • Latent Growth Curve Modelling using Mplus, Falcon Training, Birkbeck College London, travanj, 2016. (Irena Burić)

  • Structural Equation Modelling using Mplus, Falcon Training, Split, rujan 2017. (Ana Slišković)

  • Introduction to Bayesian Analysis using Mplus, Falcon Training, Split, rujan 2017. (Irena Burić)