Odjel za psihologiju
Informacije

Diplomski i završni radovi

  • Ledenko, M. (2000). Odnos depresivnosti, asertivnosti i percepcije socijalne podrške kod djece. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu.
  • Košta, E. (2000). Utjecaj stresnih životnih događaja i atribucijskog stila na anksioznost djece osnovnoškolske dobi. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu.
  • Milišić, I. (2000). Strategije učenja u relaciji s inteligencijom i školskim samopoimanjem. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu.
  • Pinto, A. (2000). Odnos agresivnosti i kvalitete obiteljske interakcije kod djece osnovnoškolske dobi. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu.
  • Svetić, A. (2000). Asertivnost, ispitna anksioznost i školski uspjeh kod djece osnovnoškolske dobi. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu.
  • Bučić, A. (2000). Odnos kreativnosti, inteligencije i školskog uspjeha kod mlađih adolescenata. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu.
  • Senjanin, M. (2001). Neki aspekti motivacije kod sportaša. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu
  • Šimić, S. (2001). Neke osobine ličnosti, stavovi i način ocjenjivanja kod nastavnika u osnovnoj školi. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu
  • Perinčić, D. (2002).  Neki korelati postnatalne depresije. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu.
  • Mikulandra, I. (2002). Izvori radnog stresa, način ocjenjivanja i zadovoljstvo poslom kod nastavnika u osnovnoj školi. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu.
  • Milanja, I. (2003). Nadarenost učenika četvrtih razreda osnovne škole: Identifikacija i neki korelati. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.
  • Raffelli, I. (2003). Roditeljski stil u relaciji sa samoreguliranim učenjem i samopoštovanjem. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru. (Rad nagrađen „Zlatnom značkom Ramira Bujasa” koju dodjeljuje HPD)
  • Franić, N. (2004). Strah od uspjeha i strah od neuspjeha u relaciji s lokusom kontrole, samopoštovanjem i nekim obiteljskim varijablama. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.
  • Mikulandra, I. (2004). Strategije učenja u relaciji sa samoefikasnošću i sramežljivošću. Filozofski fakultet u Zadru. Sveučilište u Splitu
  • Galić, M. (2005). Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru. (Rad nagrađen „Zlatnom značkom Ramira Bujasa” koju dodjeljuje HPD)
  • Nimac, V. (2005). Fizička atraktivnost i stil odijevanja u relaciji s školskim postignućem srednjoškolaca. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.
  • Pavić, J. (2005). Kvaliteta interakcije učenik-nastavnik u privatnim i državnim srednjim školama. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.
  • Babić, I. (2006). Atribucije školskog postignuća kod učenika s različitim sociodemografskim karakteristikama.  Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.  
  • Jerolimov, M. (2006). Neke osobine kreativne ličnosti. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru. Datum obrane  17.06. 2006.
  • Pelicarić, M. (2006). Strukturirane aktivnosti u slobodno vrijeme u relaciji sa školskim uspjehom i samopoštovanjem. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.  
  • Dražović, R. (2007). Motivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.  
  • Petrešević, Đ. (2007). Učeničke emocije tijekom različitih faza samoregulacije učenja.  Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.  
  • Marić, N. (2009). Razlike u školskom samopoimanju kod učenika srednjih škola. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.
  • Milivojević M. (2010). Osobna jednadžba nastavnika u relaciji s osobinama ličnosti i percipiranom samoefikasnošću. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.  
  • Matković, K. (2010). Samoregulacija učenja i percepcija roditeljskog ponašanja u relaciji s akademskim uspjehom studenata. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.  
  • Gršković, V (2010). Ispitivanje odnosa emocionalne inteligencije i emocionalne kreativnosti. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru. (Rad nagrađen „Zlatnom značkom Ramira Bujasa” koju dodjeljuje HPD)  
  • Trogrlić, I. (2012). Dosada u školi: Odnos darovitosti, dosade i školskog postignuća. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.
  • Bajić, Z. (2013). Povezanost emocionalne inteligencije i samopoštovanja učenika s emocijama i nasiljem doživljenim u školi. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru. (Rad nagrađen „Zlatnom značkom Ramira Bujasa” koju dodjeljuje HPD)
  • Žunić, J. (2014). Doprinos bavljenja sportom razini samopoštovanja i anksioznosti kod djece. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.
  • Marić, M. (2015). Odnos metakognitivne svjesnosti i emocionalne regulacije kod osnovnoškolskih nastavnika. Odjel za psihologiju. Sveučilište u Zadru.