Ovdje možete pronaći sve publikacije proizašle iz istraživanja provedenih u okviru projekta.
Balaž, B., Burić, I., Šimunović, M. (2023, kolovoz 22-26). Self-Efficacy and Emotions in Teachers: A Random Intercept Cross-Lagged Panel Model [Usmeno izlaganje]. 20th conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Solun, Grčka. (pdf)
Burić, I., Huić, A. i Balaž, B. (2023, kolovoz 22-26). Genuine, Faked, and Hidden Teacher Emotions in the Classroom: Are they Transmitted to Students? [Usmeno izlaganje]. 20th conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Solun, Grčka. (pdf)
Huić, A., Burić, I., Sorić, I. (2023, kolovoz 22-26). Are Student Engagement and Disaffection Important for Teacher Wellbeing? A Longitudinal Examination of the Within-Person Effects [Usmeno izlaganje]. 20th conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Solun, Grčka. (pdf)
Kim, L. E. i Burić, I. (2022, Prosinac 2-3). Teachers who are well teach better: An examination of the association between teacher self-reported wellbeing and student-reported teaching quality [Usmeno izlaganje]. Australasian Congress on Personality and Individual Differences, Australija. (pdf)
Burić, I., Parmač Kovačić, M., Jakšić, K., Balaž, B., Butković, A. i Penezić, Z. (2022, studeni 9-12). Važnost osobina ličnosti u objašnjenju profesionalne dobrobiti nastavnika [Usmeno izlaganje]. 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u promociji cjeloživotnog razvoja, otključavanju potencijala i jačanju otpornosti pojedinca i zajednice. (Rad je dio simpozija pod nazivom „Osobne i kontekstualne odrednice profesionalne dobrobiti učitelja i nastavnika: Što pokazuju najnovija istraživanja u Republici Hrvatskoj?“ voditeljice prof. dr. sc. Irene Burić sa Sveučilišta u Zadru)
Balaž, B., Burić, I., Huić, A. i Šimunović, M. (2022, studeni 9-12). Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? [Usmeno izlaganje]. 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u promociji cjeloživotnog razvoja, otključavanju potencijala i jačanju otpornosti pojedinca i zajednice. (Rad je dio simpozija pod nazivom „Osobne i kontekstualne odrednice profesionalne dobrobiti učitelja i nastavnika: Što pokazuju najnovija istraživanja u Republici Hrvatskoj?“ voditeljice prof. dr. sc. Irene Burić sa Sveučilišta u Zadru)
Balaž, B., Burić, I. i Šimunović, M. (2022, listopad 19-20). Kako je odnos između nastavnika i učenika povezan s učeničkim emocijama postignuća? [Usmeno izlaganje]. 5. Dani obrazovnih znanosti: Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima, Zagreb, Hrvatska. (pdf)
Burić, I., Butković, A., Balaž, B., Huić, A. i Sorić, I. (2022, srpanj 12-15). Teacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship [Usmeno izlaganje]. 20th European Conference on Personality, Madrid, Španjolska. (Rad je dio simpozija pod nazivom „Developing skills and personalities of teachers“ voditelja Filipa De Fruyta sa Sveučilišta u Ghentu, Belgija). (pdf)
Butković, A., Burić, I., Jakšić, K., Parmač Kovačić, M. i Šimunović, M. (2022, srpanj 12-15). Teacher Personality and Teaching Quality: An Analysis at the Facet Level [Poster izlaganje]. 20th European Conference on Personality, Madrid, Španjolska. (pdf)
Burić, I. i Frenzel, A. (2022, srpanj 7-10). Teacher Emotions and Teaching Quality: A Two-Study Investigation [Usmeno izlaganje]. ISPA Conference 2022, Lueven, Belgija. (Rad je dio pozvanog simpozija pod nazivom „Teacher Emotions: Their links with instructional behavior, student experiences, and relational classroom atmosphere“ voditeljice Anne Frenzel sa Sveučilišta Ludwig-Maximillian u Munchenu, Njemačka)
Balaž, B., Burić, I., Huić, A., Sorić, I. i Šimunović, M. (2022, svibanj 26-28). Percipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: Posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti [Usmeno izlaganje]. 23. Dani psihologije u Zadru, Zadar, Hrvatska. (pdf)
Burić, I., Butković, A., Jakšić, K., Kim, L. E. i Parmač Kovačić, M. (2022, svibanj 26-28). Teacher personality and teacher efficacy: investigating the incremental value of personality facets [Poster izlaganje]. 23. Dani psihologije u Zadru, Zadar, Hrvatska. (pdf)